Project Ultimate Cape Town

Kapstaden

Publicerad 2013-02-13 15:16:00 i Sponsorer,

Flygresan gick bra, med massor av filmer och Tetris sa flog tiden forbi (nastan). Idag har vi haft en kort introduktion angaende hur var tid har kommer se ut.

Annars ar paret vi bor hos snalla och huset ar bra. Vi sover alla i samma rum och har eget badrum, vilket kanns skont. Det finns en pool pa baksidan, men vi har inte invigt den far kanske bli i ikvall.

Imorgon aker vi till skolan och borjar var projekt dar, vi kommer ocksa att aka till stranden varje eftermiddag efter jobbet och spela Ultimate med barn dar! Det ar i samband med deras surfprojekt sa vi haller tummarna pa att fa testa det ocksa!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-13 20:37:36

Nice! Lovisa kolla mailen!

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-02-16 19:02:28

Asså jag hoppas jag sagt det innan, men ifall jag skulle missat det så säger jag det igen, NI ÄR GRYMMA!!! En så himla bra idé, dels för att det måste vara roligaste upplevelsen ever, men också för att det är underbart att ni sprider sporten och att ni dessutom förhoppningsvis sprider glädje m.m. till barnen där nere! Jag är sjukt stolt, om man får säga det utan att vara mamma haha! Hur går det nu?? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Vi som driver denna blogg heter Lovisa, Ottilia och Lisa. Som sistaårselever på gymnasiet har vi till uppgift att gör ett projektarbete. Genom den här bloggen kommer ni att kunna följa vårt arbete, välkomna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela