Project Ultimate Cape Town

Snart dags!

Publicerad 2013-02-08 08:54:00 i

På väg genom snöstorm känns resan och värmen avlägsen, men även om det inte känns är de sista förberedelserna nu påbörjade och nedräkningen i klimax. Sist ut för andra sprutan är jag, Ottilia, och Lisa har redan växlat sina trötta kronor mot sydafrikanska rand.
 
Om jag kunde skulle jag beskriva känslan inför resan men det är svårt när man fortfarande pendlar mellan eufori och den vardagliga rutinen där man inte riktigt hunnit smälta alltsammans. Vi har dock börjat packa lite och insiktenav att vi har världens roligaste projektarbete börjar infinna sig!
 
Inatt drömde jag om brännande sol och långa stränder och med det kan jag väl säga att åtminstone mitt undermedvetna är redo. Endast 3 dagar kvar nu, eller ca 72 timmar om man så vill och jag skulle inte vilja byta bort det här för allt i världen. Man kommer dit man går och vi har kämpat hela vägen hit. Kbk! 
 
/ Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Vi som driver denna blogg heter Lovisa, Ottilia och Lisa. Som sistaårselever på gymnasiet har vi till uppgift att gör ett projektarbete. Genom den här bloggen kommer ni att kunna följa vårt arbete, välkomna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela